fbpx

Τύποι ανθρώπων που συναντάμε στα σούπερ μάρκετ

Τύποι ανθρώπων που συναντάμε στα σούπερ μάρκετ

Τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ αποτελούν ένα αναγκαίο κακό για κάποιους από εμάς, τεράστια διασκέδαση όμως για κάποιους άλλους. Το σίγουρο είναι ότι αν παρατηρήσουμε γύρω μας, θα βρούμε κάποιον από τους παρακάτω τύπους να περιφέρονται στους διαδρόμους! Πάμε λοιπόν να δούμε μερικούς τύπους πελατών σε σούπερ μάρκετ και να τους «εξετάσουμε», πάντα με μια διάθεση χιουμοριστική και διασκεδαστική!

Ο πελάτης «είμαι σε δίαιτα»

Είναι ο πελάτης που θα ψωνίσει ΜΟΝΟ ό,τι γραφεί η λίστα του και τίποτε παραπάνω, καθώς βρίσκεται σε δίαιτα. Συνήθως βιάζεται και τρέχει στους διαδρόμους (που έχει χαρτογραφήσει στο μυαλό του) για να βρει ακριβώς αυτό που ψάχνει και να φύγει όσο πιο γρήγορα μπορεί, πριν οι σειρήνες των σοκολατένιων μπισκότων και των φρεσκοκομμένων αλλαντικών τον παρασύρουν στον κακό δρόμο… Το πρόβλημα ξεκινάει όταν φτάσει στα ταμεία και βρει ουρά. Αρχικά φυσάει και ξεφυσάει καθώς χρειάζεται να περιμένει. Ακούει τις φωνές των σοκολατών δίπλα από τα ταμεία να του φωνάζουν… «Πάρε με, είμαι δικιά σου»! Κι ενώ αρχικά κάνει ότι τις αγνοεί, στο τέλος υποκύπτει στα παρακάλια τους και βγαίνει από το σούπερ μάρκετ μπουκωμένος με ενοχές και άχρηστες θερμίδες…

Ο πελάτης «με το τηλέφωνο στο αυτί»

Αυτός ο καημένος έχει αναλάβει μια πολύ σοβαρή αποστολή! Έχει μια λίστα που του έχει δώσει η γυναίκα του στο χέρι, έχει πάρει λεπτομερείς οδηγίες για το τι χρειάζεται να ψωνίσει κι όμως δυσκολεύεται τόσο πολύ να βρει αυτά τα εξωγήινα πράγματα που του έχουν ζητηθεί, που στο τέλος εγκαταλείπει την προσπάθεια, ρίχνει τα μούτρα του και… παίρνει τηλέφωνο. Ξέρει ότι «θα τα ακούσει» αλλά δεν μπορεί να κάνει αλλιώς. Πως στην ευχή να διαλέξει ανάμεσα σε τόσα μπλε αλεύρια; Η μόνη λύση είναι το τηλέφωνο. Κι ενώ καταφέρνει να βρει μια άκρη στις σερβιέτες και τα καθαριστικά πατώματος, είναι αδύνατον να επιλέξει ποιο μακαρονάκι κοφτό να βάλει στο καλάθι σου. Πάλι τηλέφωνο. Γυρνάει στο σπίτι με νεύρα και μια απατηλή υπόσχεση ότι δεν θα ξαναπάει ποτέ μόνος του στο σούπερ μάρκετ. Μέχρι την επόμενη εβδομάδα τουλάχιστον!

Ο «πεινασμένος»

Μα πόσες φορές έχουμε ακούσει ότι δεν πρέπει να πηγαίνουμε στο σούπερ μάρκετ πεινασμένοι; Γιατί φίλε μου αποφάσισες να κάνεις τα ψώνια σου σήμερα, που είσαι με έναν καφέ από το πρωί; Ο «πεινασμένος» πελάτης φαίνεται από μακριά. Είναι εκείνος που στέκεται με τις ώρες μπροστά από τη βιτρίνα των τυριών, χαζεύει με πάθος τα αλλαντικά και γεμίζει το καρότσι του με ένα σωρό λιχουδιές που δεν σκόπευε να αγοράσει, αλλά που δυστυχώς τον κατάφεραν να υποκύψει στη… γοητεία τους! Καταλήγει με έναν τεράστιο λογαριασμό, γκρινιάζει για το πόσο έχουν ακριβύνει τα πράγματα και γυρνάει σπίτι του με ανυπομονησία να δοκιμάσει όλα εκείνα τα υπέροχα καλούδια που αγόρασε και να παραγγείλει σουβλάκια!

Ο πελάτης «έχω βγει για περίπατό»

Τι πιο ωραίο απ’ το να κάνει κανείς τον περίπατό του περιτριγυρισμένος από κρουασάν και πατατάκια; Ο πελάτης «έχω βγει για περίπατό» δεν έχει σκοπό να γυρίσει σπίτι του πριν κλείσει ένα δίωρο περιπλανώμενος στους διαδρόμους του σούπερ μάρκετ. Χαζεύει τις τιμές, μυρίζει τα προϊόντα και ανακαλύπτει όλες τις νέες κυκλοφορίες με ενθουσιασμό μικρού παιδιού! Για εκείνον, η επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ είναι μια χαρούμενη βόλτα και δεν τον ενδιαφέρει καθόλου για το πόσο χρόνο θα περάσει εκεί. Άλλωστε είναι τόσο ενδιαφέρον να κοιτάζεις κρασιά και μπύρες από όλο τον κόσμο για κανένα εικοσάλεπτο! Αρκεί να μην βρίσκεσαι πίσω του και να είσαι βιαστικός…

Εσύ τι τύπος πελάτη είσαι όταν επισκέπτεσαι ένα σούπερ μάρκετ;

Κείμενο: Βέρα Ξηρουχάκη
Φωτογραφία: PIXABAY

Για περισσότερα θέματα Lifestyle, δες εδώ


Στο EveryWoman.gr χαιρόμαστε όταν θέλεις να αναδημοσιεύσεις κάποιο post μας. Θα σε παρακαλούσαμε όμως να αναφέρεις πάντοτε την πηγή βάζοντας ένα link, ώστε να γνωρίσουν κι άλλοι το blog/magazine μας. Ευχαριστούμε πολύ.

Όλα τα posts του EveryWoman.gr αφορούν στις προσωπικές μας απόψεις και είναι γραμμένα σύμφωνα με το δικό μας γούστο. Στόχο έχουν να σε εμπνεύσουν για κάτι καινούργιο. Θα χαρούμε πολύ να μας στείλεις και δικές σου προτάσεις και ιδέες στα σχόλια.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ:

Αφήστε μια απάντηση