fbpx

Ριγκατόνι με κολοκύθι και πεκορίνο

ριγκατόνι με κολοκύθι και πεκορίνο

Ό,τι και να λέμε, ό,τι και να μας λένε το γεγονός είναι ένα: αγαπάμε τα ζυμαρικά! Τώρα αν καταφέρουμε να έχουμε λιγότερες τύψεις κάθε φορά που τα τρώμε χωρίς όμως να κάνουμε εκπτώσεις στη γεύση και το γούστο μας, τότε ακόμα καλύτερα. Η συνταγή που θα μοιραστώ μαζί σας σήμερα είναι χορτοφαγική, άκρως απολαυστική, πολύ ελαφριά, χωρίς σάλτσες και με αρκετά λαχανικά. Ελπίζω να σας αρέσει.

Ριγκατόνι με κολοκύθι και πεκορίνο

(4 μερίδες, 490 θερμίδες η μερίδα)

ριγκατόνι με κολοκύθι και πεκορίνο

Υλικά

  • 350 γραμμάρια ριγκατόνι
  • 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
  • 2-3 φρέσκα κρεμμυδάκια, κομμένα σε λεπτές φέτες
  • 4-5 κολοκυθάκια κομμένα σε λεπτές φέτες, μισοφέγγαρα (στη μέση)
  • *μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε διαφορετικές ποικιλίες κολοκυθιών
  • 85 γραμμάρια τυρί πεκορίνο, τριμμένο
  • 2-3 κλωναράκια δυόσμο (μόνο τα φύλλα) κομμένα σε λεπτές φέτες
  • 1 κουταλιά της σούπας φρέσκο χυμό λεμόνι
  • αλάτι, πιπέρι
ριγκατόνι με κολοκύθι και πεκορίνο

Μέθοδος

Μαγειρεύουμε τα ζυμαρικά ακολουθώντας τις οδηγίες της συσκευασίας τους.

Κρατάμε μισή κούπα από το υγρό των ζυμαρικών και σουρώνουμε τα υπόλοιπα.

Σε ένα μεγάλο βαθύ τηγάνι ή μια κατσαρόλα ζεσταίνουμε το ελαιόλαδο σε μέτρια φωτιά.

Τσιγαρίζουμε το φρέσκο κρεμμυδάκι για 3-4 λεπτά.

ριγκατόνι με κολοκύθι και πεκορίνο

Προσθέτουμε τα κολοκυθάκια και το αλατοπίπερο και μαγειρεύουμε ανακατεύοντας κάθε τόσο για 5-10 λεπτά, μέχρι το κολοκύθι να είναι μαλακό αλλά να κρατάει το σχήμα του.

Προσθέτουμε τα ριγκατόνι στην κατσαρόλα και ανακατεύουμε.

Ραντίζουμε με το πεκορίνο και ανακατεύουμε ξανά.

everywomangr banner συνταγές

Προσθέτουμε το υγρό των ζυμαρικών, δυο κουταλιές της σούπας τη φορά, ανακατεύοντας ενδιάμεσα έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια λεπτή στρώση σάλτσας.

Βγάζουμε από τη φωτιά, ρίχνουμε το δυόσμο και το λεμόνι και ανακατεύουμε.

Αφήνουμε σκεπασμένη την κατσαρόλα για μερικά λεπτά μέχρι ν’ απορροφηθούν όλα τα αρώματα.

ριγκατόνι με κολοκύθι και πεκορίνο

Πρόταση

Σερβίρουμε με έξτρα τυράκι και μερικούς κόκκους πιπεριού.

Κείμενο: Χρυσάνθη Ξ.
Φωτογραφίες: EveryWomangr

Για περισσότερες συνταγές, δες εδώ


Στο EveryWoman.gr χαιρόμαστε όταν θέλεις να αναδημοσιεύσεις κάποιο post μας. Θα σε παρακαλούσαμε όμως να αναφέρεις πάντοτε την πηγή βάζοντας ένα link, ώστε να γνωρίσουν κι άλλοι το blog/magazine μας. Ευχαριστούμε πολύ.

Όλα τα posts του EveryWoman.gr αφορούν στις προσωπικές μας απόψεις και είναι γραμμένα σύμφωνα με το δικό μας γούστο. Στόχο έχουν να σε εμπνεύσουν για κάτι καινούργιο. Θα χαρούμε πολύ να μας στείλεις και δικές σου προτάσεις και ιδέες στα σχόλια.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ: