Ιδέες για μεσημεριανά & ελαφριά γεύματα στη δουλειά

Ιδέες για μεσημεριανά & ελαφριά γεύματα στη δουλειά

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ βρίσκομαι πολύ συχνά στη θέση του να αναρωτιέμαι τι να πάρω αύριο για φαγητό στη δουλειά που και να με ικανοποιήσει μεν, αλλά κυρίως να με κρατήσει μακριά και από την καντίνα/εστιατόρειο ή κάποιο κοντινό περίπτερο. Η πιο εύκολη λύση φυσικά είναι να έχουμε μαζί μας λίγο από το φαγητό της προηγούμενης ημέρας, αλλά για τις μέρες που αυτό δεν είναι δυνατό, παρακάτω σας παρουσιάζω μερικές εύκολες ιδέες για μεσημεριανά γεύματα και σνακ που μπορούμε να ετοιμάσουμε από το σπίτι.

Ιδέες για μεσημεριανά & ελαφριά γεύματα στη δουλειά

Ιδέα 1

Τοστάκι με τυρί, γαλοπούλα σε μαύρο ψωμάκι, τοματίνια, γιαούρτι με δημητριακά και αμύγδαλα, σταφύλια.

Ιδέα 2

Μπάρα δημητριακών, φυστίκια κάσιους, βραστό αυγό, πατατοσαλάτα με αγγούρι, κρεμμυδάκι φρέσκο και βραστή πατατούλα, νεκταρίνι.

Ιδέα 3

Παξιμαδάκια ολικής αλέσεως, τυρί, ραβδάκια πιπεριάς, ρεβύθια με τοματίνια και ρίγανη, φράουλες.

Ιδέες για μεσημεριανά & ελαφριά γεύματα στη δουλειά

‘Ολες οι παραπάνω προτάσεις είναι ολοκληρωμένα και ελαφριά γεύματα μιας και αποτελούνται από πρωτείνες, υδατάνθρακες, λαχανικά/σαλάτα και φρούτα που θα μας δώσουν ενέργεια και θα ικανοποιήσουν την πείνα μας μέσα στην ημέρα, ενώ είναι εύκολο να τα ετοιμάσουμε και να τα έχουμε μαζί μας.

Το κλειδί για ένα επιτυχημένο και απολαυστικό μεσημεριανό γεύμα στη δουλειά είναι η χρήση ενός τάπερ με χωρίσματα, όπου θα μπορούμε να τοποθετήσουμε όλα τα διαφορετικά σνακ και φαγητά που ετοιμάσαμε, χωρίς να χρειαστεί να κουβαλάμε μαζί μας ένα σωρό δοχεία και σακουλάκια.

Ιδέες για μεσημεριανά & ελαφριά γεύματα στη δουλειά

Κάποιες γενικές προτάσεις λοιπόν για το περίφημο ταπεράκι μας είναι:

Πρωτείνες – τυρί σε φέτες ή κυβάκια, γαλοπούλα/κοτόπουλο/μοσχάρι σε φέτες ή κομματάκια, ζαμπόν, φασόλια edamame, βραστό αυγό, ρεβύθια, χούμους, φυστικοβούτυρο.

Υδατάνθρακες – ολικής αλέσεως κράκερς, ψωμί, τορτίγια, μακαρόνια, noodles, κινόα πατάτα.

Φρούτα – αποξηραμένα φρούτα, σταφύλια, φράουλες, μάνγκο, κομμάτια από πεπόνι, μπανάνα, μούρα όπως φράουλες, κεράσια, μήλο, νεκταρίνι, ανανάς σε κομμάτια, ροδέλες από ακτινίδιο.

Λαχανικά – ραβδάκια καρότου,τοματίνια, ραβδάκια πιπεριάς, αγγούρι, σαλάτα μαρουλιού/σπανακιού, μπρόκολο στον ατμό.

Καλή προετοιμασία και απόλαυση!

Κείμενο: Μαργαρίτα Κ.
Φωτογραφίες: EveryWomanGr


Στο EveryWoman.gr χαιρόμαστε όταν θέλεις να αναδημοσιεύσεις κάποιο post μας. Θα σε παρακαλούσαμε όμως να αναφέρεις πάντοτε την πηγή βάζοντας ένα link, ώστε να γνωρίσουν κι άλλοι το blog/magazine μας. Ευχαριστούμε πολύ.

Όλα τα posts του EveryWoman.gr αφορούν στις προσωπικές μας απόψεις και είναι γραμμένα σύμφωνα με το δικό μας γούστο. Στόχο έχουν να σε εμπνεύσουν για κάτι καινούργιο. Θα χαρούμε πολύ να μας στείλεις και δικές σου προτάσεις και ιδέες στα σχόλια.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ: